2012-08-14 @ 19:44:50 - Kategori: Written In The Stars

WRITTEN IN THE STARS - CHAPTER ELEVEN PART ONE

PREVIOUSLY

Han kom och började tafsa på mig överallt, jag började bli rädd och mina ögon började snabbt bli tårfyllda. För första gången på länge var jag livrädd. Han började kyssa mig på halsen och jag visste redan då att det skulle vara massa sugmärke imorgon. Jag hade börjat få nog och när jag märkte att justin ville få av mig linnet puttade jag bort honom med all kraft jag hade. Och det var enkelt att få honom att ramla då han var full, jag sprang snabbt in i rummet och låste den snabbt innan jag satte mig mot dörren och började gråta.
 

Snart kunde jag höra hur Justin ställde sig upp och gick emot min dörr. Han knackade lite lätt på dören och sa "Angel..open the door" jag kunde inte tyda på hans dörr om han var arg eller frusterade. Kanske både och? 
 
Ännu en sömnlös natt gick förbi, Justin hade försvunnit efter ett tag när han märkte att jag inte tänkte öppna.
Hela natten satt jag uppe och tänkte på vad som hade hänt. Vad som höll på att händ. Det jag såg då var inte Justin, han var som ett monster. Inte den Justin som jag träffade först.
 
Jag visste att jag inte kunde berätta det här för någon då det skulle säkert förstöras för oss båda. Justin var en av de kändaste människorna i världen just nu och om min pappa fick reda på vad Justin hade gjort mot mig skulle inte pappa låta honom se solljuset på väldigt länge och dessutom skulle pappa aldrig lita på mig att gå någonstans ensam. Jag vill inte förstöra för Justin och inte hans kariär heller. Det blev nog bäst så att jag inte berättade för någon om detta både för honom och jag.
 
Jag visste inte hur jag skulle bete mig med de andra nu. Hur jag skulle bete mig med Justin eller ens vara med honom. Jag var inte säker om jag ens vill någonsin se honom igen.
Jag ställde mig snabbt upp och begav mig till badrummet för att duscha, för just nu kände jag mig smutsigt och äcklad.
 
 

Världens kortaste och tråkigaste kapitel, men det är bara PART ONE.
PART TWO kmr o vara längre.
 
Förlåt för den hemska uppdateringen men skolan börjar om typ en vecka och har så mycket jag måste göra innan. Lovar att det blir mycket bättre uppdatering snart.
 
Nu undrar jag om det finns någon därute som är intresserade av att  skriva den här novellen med mig? Mejla då [email protected]. Du kan fortsätta lite på att skriva början på Written in the stars - Chapter eleven part two.
 
 
 
 

Comments
Skrivet av: Bella

Skulle verkligen vilja skriva med dig, dock har jag inte tid att skriva något förrän på ganska länge, men jag har en novellblogg som du kan kolla på om du vill. :)
Lycka till med att hitta någon! :D

2012-08-15 @ 00:08:45 - URL: http://oneddreamworld.blogg.se


Skrivet av: Ewweh

Mermermer! comaan, När kommer nästa ?:)

2012-08-25 @ 11:19:13 - URL: http://justbiebzz.blogg.se


Skrivet av: Felicia

Hallå när kommer nästa? Vill läsa nuuu

2012-08-25 @ 16:36:58


Skrivet av: Hallåååå

När kommer nästa????

2012-08-30 @ 22:45:36


Skrivet av: Anonym

sååå bra, mer!!! :D

2012-08-31 @ 19:02:15


Ditt namn:

Mailadress: (publiceras inte)

URL:

Din kommentar:

Kommer du tillbaka?



Trackback