2012-07-30 @ 20:33:54 - Kategori: Written In The Stars

WRITTEN IN THE STARS - CHAPTER FOUR







Previously

Känslan när han var inuti mig var så härligt att det inte gick att beskriva med ord. När jag kände att jag var nära på att komma böt vi ställning, nu var han ovanför mig. Han knullade mig hårt men samtidigt försiktigt och vi både kom samtidigt och han kysste mig djupt innan han andfådd la sig bredvid mig.



Efter en stund vände jag mig om och tittade på Austin. Vi tittade på varandras ögon en stund innan han sa
" Have i told you how beautiful your eyes are, they change colour the whole time. But i like it  when is green and a little bit yellow like right now" jag vände bort ansiktet för att dölja mina rosiga kinder men han tog sin hand under min haka och vände mig om mot honom "and how cute you are when you blush" " Austin" sa jag och tittade in i hans iskalla blåa ögon. Jag gav honom en mjuk kyss innan jag ställde mig upp och var påväg in för att duscha " Where are you going?" sa han och kollade på mig som om jag skulle försvinna förevigt " I'm gonna take a shower, you can join me if you want to" sa jag och gav honom en flirtigt blick, och han var snabbt framme hos mig tog upp mig i luften med sina armar, jag skrattade högt och han drog in mig i duschen.
 
Jag och Austin hade bestämt oss för att gå och hyra filmer och köpa olika sorters snabbmat precis som förr. Och Austin sa att han hade en överrasskning till mig när vi kom tillbaks hem till honom. En sak älskade jag och det var överrasskningar.
När vi hade hyrt alla våra favorit filmer och köpt med oss olika sorters snabb mat hoppade vi direkt in Austins bil och körde hem till honom.
" Austin turn the radio on" sa jag och log mot honom. Han satte på radion och direkt när jag hörde låten som spelades log jag stort och kollade upp på Austin, han var därmed inte så glad, han sträkte på handen och var påväg att byta låt men jag hindrade honom snabbt och sa " NO, please", han suckade och lät den vara på. Det var nämnligen Mike Posners låt Cooler than me. Austin blev så trött på låten när jag brukade sjunga den 24/7 tillslut så hatade han den. " If i could write you a song to make you fall in love, i would already have up under my arm" sjöng jag medans jag dansade sittandes, Austin började le lite och tittade på mig medans han körde. " Come on Austin" sa jag uppmuntrade mot honom han bara skrattade och skakade på huvudet. " For me" sa jag och tittade på honom med en blick och han började direkt sjunga med " You got designer shades just to hide your face and you wear them around like you're cooler than me" att Austin hade en fin röst var ingen nyhet. Nästan hela hans familj och släkt jobbade inom musik industrin.
När låten tog slut började jag skratta " I've really missed your smile and laugh" sa Austin och kollade på mig. Jag bara log och sa " I've missed you". När vi stannade vid rött ljus så sa Austin " Angel, don't look back but is a car that has been following us all day" jag började skratta för att jag hörde på Austins röst hur rädd han var, han bara kollade konstigt på mig och sa " It's not funny what are you laughing at" " Haha Austin, it's just two of Dads agent who is keeping an eye on me" han suckade ut lättat medans jag skrattade högt.
När vi äntligen var framme vid hans lägenhet klev vi ur bilen och tog med oss maten och filmerna. Jag sprang snabbt in i huset och öppnade den, jag var jätte kissnödig. Austin bara skrattade åt mig när han såg vilka konstiga grimaser jag gjorde i ansiktet, jag la maten på den stora bordet i vardagsrummet och rusade direkt till badrummet.
När jag kom ut ur badrummet gick jag in till Austins rum där min resväska fanns och tog på mig svarta hot pants och ett vitt linne som gick precis nerför naveln.
Jag gick ut till vardagsrummet där Austin hade förberett allt, men när jag kom in dit var inte Austin ensam utan där var också Alfredo, Austins kusin och en annan kille. " ALFREDO" skrek jag och hoppade på honom.




OMGGG VEM ÄR KILLEN?. 5 kommentarer och nästa kommer direkt, som är föresten redan klar!

Comments
Skrivet av: alva

jättebra :D

2012-07-30 @ 21:14:03


Skrivet av: Emma <3

Älskar redan novellen även fast den just harbörjat <3
Mer snälla du!!!!
Du äger på att skriva <3

2012-07-30 @ 21:22:43


Skrivet av: frida

oh my god.. jag dog precis... MER!

2012-07-30 @ 21:25:06 - URL: http://oneddreamworld.blogg.se


Skrivet av: Emelie

Jätte bra! <33

2012-07-30 @ 22:33:45 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se


Skrivet av: Emelie

As bra!!! <33

2012-07-30 @ 22:40:32 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se


Skrivet av: alva

meeeeer!

2012-07-30 @ 22:52:22


Skrivet av: Anonym

Grym du är på att skriva meeeer

2012-07-30 @ 23:16:36


Ditt namn:

Mailadress: (publiceras inte)

URL:

Din kommentar:

Kommer du tillbaka?



Trackback