2012-07-30 @ 18:00:00 - Kategori: Written In The Stars

WRITTEN IN THE STARS - CHAPTER THREE


 



Previously

Everybody knows now that your my daughter” ”Please” sa jag och forsatte göra mina valpögon. ” Okay only for two weeks and no more, or else i'll miss you too much” ” YES, YES” utbrast jag och började kyssa pappa på hela ansiktet. ”haha when are you living” sa han och kollade på mig ” I was thinking tomorrow morning” sa jag och kollade på pappa. Han var lite tveksam först men sa sedan att jag fick ta en av hans jet till London. “ But” sa han och kollade på mig “ I'm gonna sent you two bodyguards” “ Only two promise” sa jag och tog fram min lilla finger “ Promise” sa han och log mot mig.

 


 

 

Nu står jag här utanför Austins lägenhet i en av de lyxigaste i hela London. Austin kom ifrån en väldigt rik familj. Jag böjde mig ner och tog upp mattan och hittade hans reserv hemnyckel, jag öppnade försiktigt dörren med hans nyckel och klev sakta in i lägenheten. Alla lampor var av släckta och jag kunde ju förstå det, det var ju trots allt mitt på natten. Jag gick sakta in i Austins sovrum och såg honom sova så sött med bar överkropp, och jag ska inte ljuga Austin är en av de snyggaste killarna jag vet. Jag tog sakta av mig ytterkläderna och min tajta jeans som var svåra att få av. Jag kröp sakta in i sängen med Austin och kramade honom hårt men svagt bakifrån så att han inte skulle vakna upp. Gud vad jag hade saknat honom.

*

Jag vaknade av att det var någon som nästan ströp mig om halsen, jag öppnade försiktigt mina ögon och såg att det var Austin som kramade om mig hårt " Austin can't breath" utbrast jag " Angel, what are you doing here"
" Don't you want me here" sa jag och kollade på honom med ledsna ögon " Ofcourse I want you here is just that I got a little suprised, I did'nt thought i would see you here untill next week"

" Yeah wanted to suprise you" sa jag och log stort mot honom " I've missed your smile" sa han och log snett     " Austin" suckade jag ut " Where not gonna be more than friends, it did'nt work the last time and besides were better as just friends" hans leende blev plötsligt svagare och han sa " Can friends just comment about what there missed about the other" jag gav honom en blick och han förstog vad jag menade och bad om ursäkt.

Austin var nu badrummet och duschade medans jag valde ut dagens kläder. Jag tog fram svarta underkläder, ett löst grått linne och svarta jeans ur min resväska. Precis när jag hade tagit på mig mina underkläder kom Austin ut från badrummet med en handduk virrat runt midjan och jag bet mig löst i läppen stirrandes på hans magrutor. Det var ett tag sen jag såg Austin halvnaken, senaste var det när vi var tillsammans. Just nu kunde jag inte undgå och önska att vi var tillsammans då skulle jag ha kastat honom mot nämaste väggen och kysst honom. Men nu kunde jag inte göra det, han såg så sexig ut. Jag fick egentligen inte tänka såhär men jag kunde inte hjälpa det.

 Vi stod bara där och stirrade på varandras kroppar, det rann små droppar av vatten ner till hans mage och jag märkte inte ens att han kom närmre förens jag kände hans andedräkt mot mina läppar. Han la försiktig hans hand på min kind medans vi såg på varandras läppar och väntade på vem som skulle ta sista steget innan våra läppar skulle mötas. Han böjde sig sakta fram och kysste mig mjukt jag kunde inte säga ifrån, jag hade saknat hans läppar så mycket. Han lyfte upp mig och la mig ner i sängen medans han kysste mig hådare och intensivare. Han letade sig innanför mina trosor med sina händer och började pulla mig försikigt och jag stönade lätt mot hans läpper, jag kunde inte vänta längre jag ville ha honom och han visste exakt vad han skulle göra för att få mig. Jag la ner honom på rygg, tog av mig snabbt trosorna och kastade bort handduken Austin hade runt midjan. Jag satte mig ner snabbt gränsle över honom och lät honom glida in i mig. Känslan när han var inuti mig var så härligt att det inte gick att beskriva med ord. Jag hade saknat det. Jag började rida honom försiktigt bara för att retas med honom, Austin hatade alltid det. Han fick tillslut nog och la mig ner snabbt på rygg medan han fortfarande var inuti mig.  Han knullade mig hårt men samtidigt försiktigt och vi både kom samtidigt och han kysste mig djupt innan han andfådd la sig bredvid mig.

 


OOOoooo, blev lite barnförbjudet där men kommentera!
Kommer mer ikväll, om ni vill ha mer då?

 

 


Comments
Skrivet av: matilda

Sjukt bra!! Mer, mer, mer, mer ,mer!!!!! ;)

2012-07-30 @ 18:37:04 - URL: http://www.soonduk.blogg.se


Skrivet av: frida

bra! Mer! :)

2012-07-30 @ 19:26:25 - URL: http://oneddreamworld.blogg.se


Skrivet av: Emelie

Jätte bra! <3
Mer ikväll!!!
Och när kommer Justin in i novellen? :)

Svar: Tack! <3Justin kommer in i femte kapitlet, vill inte att det går för fort bara. :)
None None

2012-07-30 @ 19:35:53 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se


Ditt namn:

Mailadress: (publiceras inte)

URL:

Din kommentar:

Kommer du tillbaka?



Trackback