2012-08-05 @ 22:21:35 - Kategori: Written In The Stars

WRITTEN IN THE STARS - CHAPTER NINE

 
PREVIOUSLY
 

Jag vet inte ens varför jag är arg just nu, jag och Austin var ju inte ens tillsammans längre.
 

Austin kom inte den kvällen för att sova med mig, det upptäckte jag eftersom jag satt uppe hela natten.
Jag kunde inte sova, inte när jag var så arg på Austin.
Egentligen  var jag inte så arg på Austin, jag var antagligen svartsjuk eftersom att han umgås med Rachel när jag inte var här. Det kändes som om jag hade blivit ersätt på något sätt. Men jag skulle aldrig erkänna för någon.
Jag klev sakta upp ur sängen och styrde mina steg till varadagrummet där jag fann Austin ligga i soffan och sova.
Det blev antagligen sent igår eftersom att klockan var kvart över ett. Jag gick sakta fram till andra ändan av soffan för att försiktigt sätta mig ner.
 
Det tog inte så lång tid förrän han vaknade, tog bara några minuter som kändes som en evighet. "Hi" sa jag när han hade satt sig, han märkte knappt att jag satt där innan han hörde min röst. "Hi" sa han och kollade bort från mig. Austin brukade alltid göra det när han var nervös, han vågade aldrig möta min blick då. "Look..about Rachel..." hann han säga innan jag avbröt honom "You can go and see her if you want to. Is not were together or anythin Austin" "Is not that Angel, I should have told you, it was wrong of me. We tell each other everything" "Yeah" sa jag och nickade sakta på huvudet "friends?" sa jag och kollade på han försiktig för att möta hans blick " Best friends" sa han och kom upp för att omfamna mig i en kram.
 
Jag och Austin hade precis ätit frukost och det var då jag märkte att Justin och Alfredo inte var kvar.
" Where is Alfredo and Justin" sa jag och kollade upp på Austin " They went to the soundcheck for Justins concert tonight" "ok" "They said that we should come, do you wanna come" " And listen to Justin Bieber?. No thanks i think i'll pass on that" sa jag och kollade konstig på Austin Att han ens frågade mig om något sådant.
"Hehe ok, well i'm going" "ok" sa jag och ryckte på axlarna som om jag inte brydde mig om det. Men egentligen var jag sur för att Austin skulle åka. Jag kanske skulle smsa någon annan, kanske Gabriell?.
Gabriella var en tjej som jag brukade umgås med i skolan eller nu min "förra" skola.
 
"Are you shore you will be fine?" "Yes, i've already made up some plans with Gabriella to catch up" "Oh, That's good" "Yeh bye" sa jag och gav Austin en puss på kinden innan han gick.
Nu skulle jag bara duscha och möta upp Gabriella i stan, precis som förut
 

Boriing, booring , booring. Men sådana kapitel måste jag ha ibland för att allt inte ska gå för fort. Mer Justin kommer dessutom mer drama snart.
 
BTW i'm back! Kommentera för mer!

Comments
Skrivet av: Emelie

Jätte bra! <3

2012-08-05 @ 22:53:53


Skrivet av: Ewweh

Sjukt bra!:)<3

2012-08-05 @ 23:00:33 - URL: http://justbiebzz.blogg.se


Skrivet av: Felicia

Jättebra! Mer :)

2012-08-07 @ 15:42:24


Skrivet av: Felicia

Jätte bra! Meer!

2012-08-07 @ 23:26:26


Ditt namn:

Mailadress: (publiceras inte)

URL:

Din kommentar:

Kommer du tillbaka?



Trackback