2012-07-31 @ 00:19:15 - Kategori: Written In The Stars

WRITTEN IN THE STARS - CHAPTER FIVE






Previously


När jag kom ut ur badrummet gick jag in till Austins rum där min resväska fanns och tog på mig svarta hot pants och ett vitt linne som gick precis nerför naveln.
Jag gick ut till vardagsrummet där Austin hade förberett allt, men när jag kom in dit var inte Austin ensam utan där var också Alfredo, Austins kusin och en annan kille. " ALFREDO" skrek jag och hoppade på honom.



"ANGEL" sa Alfredo och lyfte upp mig medans han kramade hårt om mig. Alfredo var Austins kusin och han och jag var jätte bra vänner då han var Austins favorit kusin, Austin älskade att umgås med honom. " What are you doing here" sa jag när han började släppa ner mig. " Well justin is having his last concert here, so" sa han och log stort " That baby guy you're working with" sa jag och log mot honom. 

Då började Austin och Alfredo skratta och jag stog där som ett frågetecken " Hey, i'm that baby guy" sa en röst bakom mig och jag blundade hårt och vände mig om tveksamt. " Hehe, hi" sa jag nervörst. 

Han skrattade ett gulligt skratt och räckte fram handen och sa " Hi i'm Justin Bieber, whats your name beautiful" sa han och log ett snett leende " Angel" sa jag och skakade hans hand."That name fits you perfectly" sa han och blinkade med ena ögat. Jag skrattade nervöst till och skakade lite lätt på huvudet.
Killen trodde att han kunde få alla att falla för honom, jag var en sådan person som kunde snabbt läsa av en person. Det var också en av de orsakerna jag hatade kändisar som trodde att de kunde få vem som helst och vad som helst.

"So are we gonna start the movie or what" sa Austin och kollade på alla "Yes" sa alla och vi började ta plats i sofforna Austin la sig ner i en av sofforna och jag skulle precis sätta mig i en fåtölj  men han drog ner mig bredvid honom och han kysste mig mjukt på halsen. " Wow" sa Alfredo " I've missed alot" sa han och skrattade mjukt. Jag bara gömde mig i Austins famn medans Austin flinade. När vi var ungefär i mitten av filmen märkte jag att Austin fokusserrade mer på mig än filmen han började kyssa mig på halsen och sedan började han smeka mig  lätt över magen och gick längre och längre ner, de andra såg inte vad som hände under täcket. " Austin, stop" sa jag och suckade medans jag tog bort hans hand. Men han fortsatte ändå och jag började bli lite irriterade  " Not, no" sa jag med en allvarlig röst. Men han lyssnade inte utan fortsatte " Come on" sa han och la sin hand på min ena bröst, jag suckade irriterat och gick till köket för att ta något att dricka. Det var darför jag och Austin inte kunde ha ett förhållande, han var som en kåt hund. Självklart vill jag ha sex, men när jag säger att han ska sluta och att jag inte vill, lyssnar han inte, jag tycker att ett förhållande ska innehålla mer än att bara ha sex. Jag var dum som trodde att vårt förhållande skulle funka den här gången. Jag och Austin passade bättre som bara bästavänner och inget annat. " Hello" sa en röst bredvid mitt öra och jag hoppade skäckt till och tog handen för bröstet. Jag suckade lättat ut när jag såg att det var Justin. 
" Wow, you scared me" sa jag "Sorry" sa han och log oskldigt.
"It's okay" sa jag och vände mig om för att gå " So, you and Austin are together" frågade han och jag stannade kvickt till och vände mig mot Justin igen " No" sa jag med ett argt röst. Så fort han nämde Austin blev mitt humör sämre. " So, youre single?" frågade Justin och började le lite större. " Why do you care"  sa jag och kollade lite konstigt på honom " Just wondering" sa han med en hemlig röst. Jag bara kollade konstigt på honom innan jag vände mig om och började gå till Austins sovrum, hade ingen lust att se en film med de andra just nu.


Chapter five, precis som utlovat. Kommentera!! ;)

Comments
Skrivet av: Emelie

Jätte bra! <3
Mer !! <3

2012-07-31 @ 00:47:43 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se


Skrivet av: alva

asbra :D meraaa nu!!

2012-07-31 @ 01:58:46


Skrivet av: Ewweh

Grymt bra ;D hoppas de nt går för snabbt mellan Justin och angel bah<33

2012-07-31 @ 02:20:17 - URL: http://justbiebzz.blogg.se/


Skrivet av: Frida

Meer!

2012-07-31 @ 03:10:44 - URL: http://oneddreamworld.blogg.se


Skrivet av: Ebba

Kan hon inte se ut som Stella hudgens?

Svar: Har redan tyvär bestämt mig nu att det ska vara Ashely Benson :(
None None

2012-07-31 @ 09:06:58


Ditt namn:

Mailadress: (publiceras inte)

URL:

Din kommentar:

Kommer du tillbaka?



Trackback