2012-08-01 @ 18:48:54 - Kategori: Written In The Stars

WRITTEN IN THE STARS - CHAPTER SEVEN

 

 


PREVIOUSLY

 

Jag tog sakta av mig mina kläder och öppnade försiktigt dörren till badrummet. Precis när jag hade kommit in i badrummet hade Austin stängt av vattnet och när jag tittade upp hade han virkat en handduk runt midjan. Men det var inte Austin jag såg utan Justin. " OMG" utbrast jag innan jag tog mina händer och täckte för min kropp och sprang till Austins rum.

 


Det här var jätte pinsamt hur skulle jag kunna se Justin i ögat utan att behöva skämmas? Jag klädde snabbt på mig kläderna och funderade i ungefär en halvtimme om jag vågade gå ut ur rummet och möta Justin. Jag tog snabbt upp min mobil och ringde upp Austin och så fort han svarade frågade jag vart i helvete han var
"I'm at my parents house with Alfredo, where having a family dinner"
"Could'nt you say that a little earlier so i did'nt have to embarrass my self infront of Justin naked."
"Haha" sa han och började skratta en stund men jag tyckte inte att detta var särkilt roligt, jag la på och suckade. Snabbt efter fick jag ett meddelande i mobilen från Austin, jag tog upp mobilen och läste smset.

"I'm sorry but i'll be home soon. I bet he enjoyed seeing u naked! "

Han kunde aldrig vara seriös i en sekund och tänka på hur jag fullständigt har skämt ut mig och skulle förmodligen aldrig kunna se Justin i ögat.

Resten av dagen vågade jag knappt gå ut från huset och möta Justin, jag visste att han var kvar då jag inte har hört ytterdörren stängas än. Efter en stund senare mot eftermiddagen kunde jag inte vara kvar här längre så jag ställde mig upp och lämnade rummet.

När jag kom ut till vardagsrummet var det ingen där och jag suckade lättat ut. Jag satte mig ner i soffan och satte på tv:n framför mig, direkt sattes en program om ”Justin Bieber”
"Big fan?" sa en röst bakom mig och jag stelnade till för att jag visste att det var Justin. " No, not really"  sa jag utan att kolla bak på honom

" Oh, so you just like to watch me att tv?" sa han och satte sig bredvid mig. Jag kände hans blickar bränna mot min hud men jag ville inte kolla på honom. På grund av den lilla incidenten för en stund sen. 
"Yeah something like that" svarade jag helt ointressant
"About what happned earlier, i'm sorry I thought you were Austin" sa jag medans jag stängde av Tv:n och mötte Justins blick. "It's okay I didn’t mind seeing you naked" sa han och log stort. Jag himlade med ögonen innan jag stog upp för att hämta hemtelefonen och ringa upp pizzarian.
"I'm ordering pizza you want some" sa jag
"Yeah, Hawaii please" sa han och log stort mot mig, Jag besvarade leedent med en snett och vände mig om för att prata I telefonen.

När jag var klar och hade lagt på vände jag mig om och fann Justin stirra på min rumpa.
"Perv" sa jag och han vände snabbt blicken mot mig
"What? i'm a guy, what did you expect?" sa han som försvar, jag suckade innan jag satte mig ner i soffan för att vänta på pizzan. Den här kvällen skulle vara lång och jag bara längtade tills Austin och Alfredo kom tillbaka.


Nu är Justin inne i novellen. Kommentera gärna vad ni tycker om novellen hittils?
Bra, dåligt?

Let me know what u think! Kommentera!

Förlåt för sent kapitel men idag har inte riktigt vart en bra dag för mig.

 


Comments
Skrivet av: Emelie

Jätte bra, snälla mer idag!!! <3

2012-08-01 @ 19:46:41 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se


Ditt namn:

Mailadress: (publiceras inte)

URL:

Din kommentar:

Kommer du tillbaka?



Trackback