2012-07-31 @ 13:57:00 - Kategori: Written In The Stars

WRITTEN IN THE STARS - CHAPTER SIX










PREVIOUSLY


"It's okay" sa jag och vände mig om för att gå " So, you and Austin are together" frågade han och jag stannade kvickt til och vände mig mot Justin " No" sa jag med ett argt röst. Så fort han nämde Austin blev mitt humör sämre. " So, youre single?" frågade Justin och började le lite större. " Why do you care"  sa jag och kollade lite konstigt på honom " Just wondering" sa han med en hemlig röst. Jag bara kollade konstigt på honom innan jag vände mig om och började gå till Austins sovrum, hade ingen lust att se en film med de andra just nu.




När jag hade varit i sängen i ungefär en kvart kunde jag inte fortfarande somna. Jag kan aldrig riktig sova när jag är arg på någon, för tänk om jag inte vaknar upp imorgon eller tänk om Austin skulle försvinna. Då skulle jag aldrig kunna leva med mig själv.
Precis när jag skulle gå till de andra så kom Austin in i rummet " You could'nt sleep huh? sa han och kollade på mig " No" sa jag och vände fort blicken ifrån honom. " Angel, i'm sorry" " It's okay" sa jag och suckade ut lite " Are you sure, its okay" sa han och satte sig bredvid mig i sängen. " It's just that, are we even meant to be together?" sa jag och kollade upp mot honom, hans ögon var helt tomma jag hittade inga känslor i den. " I don't know, but all I know right now is that i wanna be with you" sa han och kysste min kind. Då tog jag hans huvud i mina händer och kysste honom mjukt på läpparna, men det räckte inte åt honom utan han kysste mig hådare och intisivare. Det tog ett tag innnan jag fick honom att lämna mina läppar, " Haha, Austin where is Justin and Alfredo?" sa jag och kollade på honom " In the livingroom" " Go to them" sa jag och pussade honom snabbt på läpparna " What about you" "I'm tired, so i'm gonna sleep for a while" " Okay" sa han och gick ut till de andra.
Egentligen skulle jag inte somna men jag ville vara för mig själv lite. Jag gick ut till Balkongen som ligger intill Austins rum. London var fin här på kvällarna. Jag ville helt pöltslig sjunga så jag gick in till rummet hämtade Austins gitarr som stog i rummet, och sedan gick jag ut igen den här gången stängde jag balkongen så att de andra inte skulle kunna höra mig.
A drope in the ocean a change in the weather
i was praying that you and me might end up together
it's like wishing for rain as I stand in the desert
but i'm holding you closer than before
cause you are my heaven"
Jag älskade den låten det var något speciellt med den, den är även en av mina favorit låtar.
Efter ett tag började jag bli lite trött så jag gick tillbaka in till rummet och la mig.
 
Jag vaknade upp att det var helt torrt i halsen, jag vände mig om för att se om Austin var här men det var han inte. Klockan var ungefär två, men varför väckte han inte mig. Jag gick upp för sängen för att ta något att dricka men innan jag gick ut till köket tog jag en av Austins stora T-shirt på mig.
När jag hade druckit klart hörde jag att någon var i badrummet och duschade, jag gissade på att det var Austin för att dörren till badrummet var olåst vilket han alltid gör när han duschar. Jag tog sakta av mig mina kläder och öppnade försiktigt dörren till badrummet. Precis när jag hade kommit in i badrummet hade Austin stängt av vattnet och när jag tittade upp hade han virkat en handduk runt midjan. Men det var inte Austin jag såg utan Justin. " OMG" utbrast jag innan jag tog mina händer och täckte för min kropp och sprang till Austins rum.


OOOooops, Awkward!!! Kommentera och nästa kommer ikväll!!!

Comments
Skrivet av: frida

mer!

2012-07-31 @ 14:15:04 - URL: http://oneddreamworld.blogg.se


Skrivet av: matilda

Hahaha, meeeerrr!!! :) <3

2012-07-31 @ 15:47:26 - URL: http://www.soonduk.blogg.se


Skrivet av: alva

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :D

2012-07-31 @ 23:34:05


Skrivet av: MyyBieberStoory

SV; Haha, jag kan försöka att komma ihåg att klicka in på din blogg, har så svårt för att komma ihåg saker ;) Visst! Kommentera när du har lagt till mig! Kram! <3

Svar: Haha ok, har lagt till dig nu! :)
None None

2012-08-01 @ 13:24:54 - URL: http://www.myybieberstoory.blogg.se


Ditt namn:

Mailadress: (publiceras inte)

URL:

Din kommentar:

Kommer du tillbaka?



Trackback