2012-08-08 @ 01:25:20 - Kategori: Written In The Stars

WRITTEN IN THE STARS - CHAPTER TEN

 
PREVIOUSLY
 
Nu skulle jag bara duscha och möta upp Gabriella i stan, precis som förut
 

Gabriella var den tjejen jag kunde alltid vara med när jag ville, en sådan vän man visste att man alltid skulle se eller känna förevigt.Jag kände att jag kunde berätta allt för henne. Ibland kan det vara så att jag berätade saker för Gabriella som jag inte berättade för Austin. Hon gick jag till varje gång jag behövde prata med en tjej.
 
Det tog tid innan jag hittade Gabriella, det var bestämd att vi skulle mötas för fem minuter sen men hittade henne ingenstans. Den enda som var framför mig var en brunett som stog i ryggen mot mig. Jag stampade otålig på marken, jag hatade att vänta. Efter utliggare en minut vände tjejen som stog framför mig om sig och då såg jag att det var Gabriella. Helt plötslig började jag skratta, sist jag såg Gabriella var hon blond. " What happend to your hair" sa jag medans jag började gå skrattandes mot Gabriella. Hon mötte mig med ett stort leende och svarade " Got tired of being blond".
 " I've missed you so much" sa jag medans jag omfamnade henne i en hårt kram som hon gärna besvarade.
"Me too" sa hon och skrattade lätt till. Medans Gabriella kramade om mig kunde jag inte undgå och se ringen som  satt på hennes finger. Det var en otrolig söt diamant över som dessutom såg så dyr ut. Vänta lite diamant ring?
Snabbt tittade jag upp på Gabriella och sa "You have som explaning to do"
 
Jag och Gabriella hade satt oss i ett cafe där vi började prata om allt som hade hänt medans jag vara borta. Gabriellas pojkvän David hade nyligen friat till henne och hon hade glatt tackat ja. Gabriella och David var de mest underbaraste paren, de hade växt upp tillsammans och gett deras första kyss tillvarandra. De hade varit bästavänner precis som jag och Austin men tyvär så funkade det aldrig för mig och Austin. Det var en sak jag alltid hade avundats av Gabriella och David de fick det här förhållande grejen att funka så bra.
 
Klockan hade blivit sent och cafeet skulle stängas snart, så vi både bestämde oss för att dra hem.
Jag gick sakta till min bil som var parkerade utanför cafeet, det var nästan läskigt hur mörkt det var. Jag satte mig snabbt in i bilen och började köra hem till Austin. Han hade nog kommit hem nu, så sent som det är nu. Klockan var strax efter midnatt.
 
Att komma hem till Austin gick fortare än jag hade trott, tre minuter för att vara exakt men det berodde säkert på att det inte var så mycket trafik pågrund av att det var sent.
Jag öppnade dörren till Austins hus och gick till vardagsrummet och mötte förvåningsvärt Justin "Hi" sa han när jag hade kommit upp "Alfredo and Austin went to the club if your wondering" fortsatte han när han märkte att jag sökte Austin "Why did'nt you go" sa jag och tog samtidigt av mig jackan "I did, got tired" sa han och tittade efter varje steg jag tog. Det kändes läskigt på ett sätt som om jag hade något fel på mig.
" Ok" sa jag och riktade mina steg mot Austins rum för att duscha och byta om.
 
Medans jag borstade tänderna tänkte jag på Asutin och varför han hade lämnat mig här ensam med Justin igen. Jag kom ju hit för hans skull och det verkade som om han hade något bättre för sig hela tiden. Jag kunde inte heller undgå att tänka på vad Austin gjorde nu i klubben han hade nog sex med en tjej nu på toaletten, bara tanken av det fick mig att vara äcklade.
 
Jag gick tillbaka till vardagsrummet för att säga godnatt till Justin som för modligen måste vara trött han med.
Han var inte kvar i vardagsrummet så jag antog att han hade gått och lagt sig. Jag ryckte lätt på axlarna och vände mig om för att gå tillbaka till vardagsrummet när helt plötslig Justin dyker upp framför mig.
 
Jag höjde hande mot hjärtat snabbt och andades fort "You have to stop doing that" sa jag och kollade lite surt på Justin. Han skrattade bara lätt till innan han puttade in mig lätt mot väggen för att lägga sina händer mot min midja. Han andades lätt mot min kind och jag började andadas tungt, det kändes som om jag hade glömt att andas för en sekund medans min hjärta höll på att dunka fortare. "Not my fault that your so easy to scare" sa han och flinade. Helt plötslig tog Justin ett hårdare tag om mina höfter och kysste mina läppar, jag blev så förvånade av det plötsliga hoppet att jag inte visste hur jag skulle reagera. Det kändes fel men den tanken blåstes fort undan när jag tänkte på att Austin förmodligen hade legat med tre tjejer nu. Jag kysste Justin försiktigt tillbaka, det var då jag kände lukten av hans andedräkt, alkohol. "Justin are you drunk" sa jag och puttade undan honom snabbt medans jag kollade upp på honom. Han hade underbara bruna ögon och de var helt fantastiskt hur de såg ut när man kollade på honom så nära. "Maybe" mumlade han innan han stirrade ner på mina läppar igen och försökte kyssa mig igen, men jag puttade bort honom en gång till för att vända mig om och gå tillbaka till rummet. Men Justin verkade inte nöjd då han puttade in mig mot väggen igen men den här gången hårdare då det värkte i ryggen på mig.
 
Han kom och började tafsa på mig överallt, jag började bli rädd och mina ögon började snabbt bli tårfyllda. För första gången på länge var jag livrädd. Han började kyssa mig på halsen och jag visste redan då att det skulle vara massa sugmärke imorgon. Jag hade börjat få nog och när jag märkte att justin ville få av mig linnet puttade jag bort honom med all kraft jag hade. Och det var enkelt att få honom att ramla då han var full, jag sprang snabbt in i rummet och låste den snabbt innan jag satte mig mot dörren och började gråta.
 

Erkänn det kunde ni inte ha förväntat er? Justin badboy?
6 KOMMENTARER OCH NI FÅR MERA!!!
 
 
 
 
 

Comments
Skrivet av: Felicia

Jättebra! Gillar att du skriver på engelska när dem snackar!

Svar: Tack! Tycker om det med, det blir mer realistisk då. :)
None None

2012-08-08 @ 02:03:41


Skrivet av: Emelie

Jätte bra! <3

2012-08-08 @ 13:02:14 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se


Skrivet av: Timeforever-Justin Bieber novell

jätte bra!!!

2012-08-08 @ 13:24:57 - URL: http://timeforever.blogg.se


Skrivet av: Timeforever- Justin Bieber novell

JÄTTEBRA

2012-08-08 @ 13:25:49 - URL: http://timeforever.blogg.se


Skrivet av: Linn

JAG BER DIG!!! MEEEEEEEEEERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2012-08-08 @ 17:01:27


Skrivet av: Mikaela

Skit bra!

2012-08-11 @ 20:05:39


Skrivet av: Mikaela

Skit bra!

2012-08-11 @ 20:05:43


Skrivet av: Mikaela

Skit bra!

2012-08-11 @ 20:05:49


Skrivet av: Mikaela

Skit bra!

2012-08-11 @ 20:05:50


Skrivet av: Mikaela

Skit bra!

2012-08-11 @ 20:05:56


Skrivet av: Mikaela

Skit bra!

2012-08-11 @ 20:05:56


Skrivet av: Timeforever- Justin Bieber novell

Meeerr

2012-08-13 @ 10:04:05 - URL: http://timeforever.blogg.se


Skrivet av: Matilda

Jättebra! mer!!! :)

2012-08-13 @ 17:57:16 - URL: http://www.soonduk.blogg.se


Ditt namn:

Mailadress: (publiceras inte)

URL:

Din kommentar:

Kommer du tillbaka?



Trackback