2012-07-28 @ 14:54:17 - Kategori: Written In The Stars

PERSONBESKRIVNING




Hej jag heter Angel Pablo. Jag är 17 år gammal och bor i Madrid. Jag bodde i London innan men fick flytta in till pappa som bor i Madrid när min mamma dog. Min mamma var mitt allt, min skäl till att vakna upp varje morgon. Ända sens mamma dog har jag inte varit detsamma. Jag är inte längre den glada Angel som älskar att skämta och pranka folk, den Angel som folk brukade kalla för glädje spridaren. Utan nu delar jag inte mina känslor med någon, jag har stängt ut alla som bryr sig om mig. Inte ens Austin min allra bästa vän kan få mig att le igen. Austin och jag har varit bästa vänner sens vi var små, min mamma och hans mamma var bästa vänner sens High School. Jag saknar Austin när jag är i Madrid, men vi pratar i telefon nästan varje natt tills jag somnar. Min pappa har jag alltid älskat men han är knappt hemma då han är upptagen med att vara som Presidenten i Spanien. Alla har höga förväntningar på att jag ska bli något stort eftersom min pappa är Presidenten.
Jag har två halvsyskon Gabriella och Jacob. Gabriella är 5 år och Jacob 8 år gammal. Min pappas fru Maria, tycker jag absolut inte om, hon tror att hon kan ersätta min mamma och gör allt för att jag ska gilla henne. Men min mamma har lärt mig en grej att aldrig dömma människor förens man har lärt känna de, och tror mig jag har försökt att tycka om henne men det är omöjligt. Jag kommer och berätta om killen som förändrade mitt liv, han som stal mitt hjärta.


Första kapitlet kommer ikväll vid 18.00!!

Comments
Skrivet av: emilija med j.

Låter som en Awesome novell :)

2012-07-28 @ 15:49:09 - URL: http://rromaites.blogg.se


Ditt namn:

Mailadress: (publiceras inte)

URL:

Din kommentar:

Kommer du tillbaka?



Trackback